سيد عليسيد علي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

سيد علي گل سر سبد ما

نظرات (4)

دنیا
5 شهریور 93 10:11
سلام تپل خودم چقدر بزرگ شدی نفسم خدا حفظت کنه نازی... هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووس میفرستم برات تپل من. چرا دیگه به ما سر نمیزنین من دیگه برگشتم
دنیا
5 شهریور 93 15:15
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
خاله عزیزه
9 شهریور 93 1:12
آدمها مي آيند گاهي در زندگي ات مي مانند گاهي در خاطره ات آن ها كه در زندگي ات مي مانند همسفر مي شوند آن ها كه در خاطرت مي مانند كوله پشتيِ تمامِ تجربياتت براي سفر! گاهي تلخ گاهي شيرين گاهي با يادشان لبخند مي زني گاهي يادشان لبخند از صورتت برمي دارد اما تو لبخند بزن به تلخ ترين خاطره هايت حتي بگذار همسفر زندگي ات بداند هرچه بود؛ هرچه گذشت تو را محكم تر از هميشه و هرروز براي كنار او قدم برداشتن ساخته است آدمها مي آيند و اين آمدن بايد رخ بدهد تا تو بداني آمدن را همه بلدند اين ماندن است كه هنر مي خواهد...
مامان امیر علی
13 شهریور 93 9:06
lماشالله چقدر بزرگ شدی آقا.... من همش از این جا پیگیر شما ام. واقعا خیلی هم پسر جیگری هستی هم عکس های قشنگی داری. دلم میخواد یه روز میدیدمتون و امیرعلی و سید علی هم با هم بازی می کردن.